Acest chestionar este anonim.

Răspunsurile dumneavoastră sunt importante pentru noi!

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-ați primit în Armonia Hospital și a creșterii calității acestora, vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos. Răspundeți la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situația dumneavoastră. În cazul pacienților copii sau celor fără discernământ temporar sau constant acest chestionar poate fi completat de către însoțitor/părinte/tutore legal.

    1. Sex: BărbatFemeie
    2. Mediul de rezidență: UrbanRural
    3. Vârsta dumneavoastră: <25 ani26-50 ani>50 ani
    4. Ultima scoală absolvită: Primară(4 clase)Gimnazială(5-8)LiceuFacultate
    5. Stare civila: CăsătoritNecăsătoritConcubinajVăduvDivorțat
    6. Sunteți la prima internare sau la o reinternare? Prima internareReinternare
    7. În ce secție ați fost internat? PediatrieObstretică-GinecologieOncologie
    8. Ați fost primit cu amabilitate de la început: DaNu
    9. Când ați intrat prima data în Spitalul Privat Isis ce impresie v-ați făcut? Alegeți trei cuvinte care descriu cel mai bine situația din acel moment de la recepție:
    Cuvinte Ordinea priorității (bifați 1,2 sau 3 în ordinea priorității)
    Curățenie
    Lux
    Aglomerație
    Dezordine
    Mizerie
    Disciplină
    Liniște
    Sărăcie
    Altul (1)
    Altul (2)
    10. Situația din recepție pe care tocmai ați descris-o, v-a modificat starea de spirit?

    m-a demoralizatnu a avut niciun efectmi-a ridicat moralul
    11. Cum ați ajuns să apelați la serviciile Armonia Hospital? (bifați una din variantele de răspuns)

    v-ați prezentat direct la camera de gardăați avut trimitere de la medicul dumneavoastră de familieați venit cu trimitere de la medicul din ambulatorați venit cu ambulanțaaltă situație
    12. La internare ați fost însoțit către secție de:

    personal sanitaraparținătoriați mers singur
    13. Vă rugăm să acordați calificative pentru următoarele servici:
    13.1 cazare: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.2 curățenie: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.3 dotări cu aparatură medicală: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.4 calitatea hranei: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.5 calitatea serviciului de distribuire al hranei: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.6 calitatea grupurilor sanitare (bai + wc): nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.7 atitudinea personalului de la camera de gardă: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.8 timpul acordat de medic pentru consultație: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.9 calitatea îngrijirilor medicale acordate de: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.9.1 îngrijire post operatorie și ATI: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.9.2 medicul de salon: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.9.3 asistente medicale: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    13.9.4 infirmiere: nesatisfăcătorbinefoarte bine
    14. La explorările funcționale din alte secții/altă unitate sanitară ați fost însoțit de:

    personal sanitaraparținătoriați mers singur
    15. Ați fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit sa primiți medicamentele pe cale orală?

    da, întotdeaunada, uneorinu, niciodată
    16. Administrarea medicamentelor pe cale orală:

    16.1 Ați primit medicamentele pentru o zi de tratament:

    da, întotdeaunada, uneorinu, niciodată

    16.2 Ați primit medicamentele pentru o zi de tratament:

    da, toate odatăîmpărțite în prize
    17. Medicamentele administrate în spital:

    v-au fost administrate doar în spitalv-au fost cumpărate de familieambele variante
    18. Dacă medicamentele v-au fost cumpărate de către familie, care a fost procedura?

    pe bază de rețetă simplă eliberată de medicul spitaluluipe bază de rețetă eliberată de medicul de familie / specialist la recomandarea medicului spitalului
    19. Alte întrebări:
    19.1. Vă cunoașteți drepturile de pacient? danu
    19.2. Vă cunoașteți diagnosticul? danu
    19.3. Puteți numi un medicament sau o procedură administrată ? danu
    19.4. Cunoașteți motivul pentru care ați fost internat? danu
    19.5. Cunoașteți unul dintre obiectivele pentru care ați primit tratamentul? danu
    19.6. Cunoașteți unul dintre efectele adverse ale tratamentului administrat? danu
    19.7. Cunoașteți rata vindecării în afecțiunea pentru care ați fost internat? danu
    19.8. Cunoașteți riscurile operatorii? danu
    19.9. Ați avut complicați post-operatorii? danu
    19.10. Fiolele au fost deschise în fața dumneavoastră? danu
    19.11. Cunoașteți tipurile de investigații paraclinice care nu se realizează în acest spital? danu
    19.12. Ați primit informații privind recuperarea funcțională? danu
    19.13. Ați fost informat asupra riscului de escare? danu
    19.14. Ați fost informat asupra riscului de recidivă? danu
    19.15. Ați sesizat orice formă de condiționare a îngrijirilor de care ați avut nevoie danu
    19.16. Puteți estima data externării? danu
    19.17. Cunoașteți planul de îngrijiri din ziua următoare? danu
    19.18. Ați beneficiat de consultații în altă specialitate? danu
    19.19. Ați fost informat referitor la riscul de incapacitate posttraumatică? danu
    19.20. Ați simțit nevoia să recompensați prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenție din partea acestora? danu
    20. Ați fost mulțumit de îngrijirile acordate?
    20.1 în timpul zilei danu
    20.2 în timpul nopții danu
    20.3 sâmbăta, duminica și sărbători legale danu
    21. Cum apreciați comunicarea cu personalul medical?

    nemulțumitmulțumitfoarte mulțumit
    22. Impresia dumneavoastră generală:

    nemulțumitmulțumitfoarte mulțumit
    23. Dacă ar fi necesar să vă reinternați, ați opta pentru același spital?

    da, în mod certprobabil că daîn mod categoric nunu se va mai intâmpla (de exemplu: pentru că nu locuiesc în apropierea spitalului)
    24. După toată această perioadă petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte / Ce v-a plăcut cel mai mult?

    Dar negativ? / Ce nu v-a plăcut?

    25. Observații și sugestii cu privire la aspectele pozitive și/sau negative ale îngrijirii medicale din timpul spitalizării:

    Echipa Armonia Hospital vă mulțumește!
    Sunt de accord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal, de catre Armonia Hospital Mai multe detalii